رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد از از اعزام 11 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد شهرستان بشاگرد به اردوی راهیان نور خبر داد.

 

غلامرضا کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی آفتاب جنوب ؛ اظهار کرد: 11 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با همکاری دانشگاه آزاد این شهرستان به اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد هر ساله اعزام دانشجو به اردوی راهیان نور در برنامه خود دارد؛ بیان کرد: در سال گذشته هم 15 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که این آمارنسبت به امسال کاهش یافته است

 

کریمی تصریح کرد: در این اردوی معنوی 7 روزه دانشجویان از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، اروندکنار و علقمه، پاسگاه زید، فکه، فتح‌المبین و … بازدید می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد بشاگرد ؛ آشنایی با مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار و ایستادگی ملت ایران را از اهداف اردوی راهیان نور عنوان کرد.

 

مصاحبه : ناهید یوسفی خبرنگار اجتماعی آفتاب جنوب بندرعباس

 

انتهای پیام/ی

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید