اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با صدور اطلاعیه ای از مالکان و متقاضیان اجاره منازل شخصی در جزیره قشم درخواست کرد برای پذیرش مسافر و گردشگر در ایام نوروز حتماً مجوز دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، در این اطلاعیه آمده است طرح ساماندهی اماکن اقامتی که به صورت غیرمجاز به مسافران اجاره داده می شدند با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت سیاست های گردشگری، احترام به حقوق گردشگران و توجه به مصالح مدیران و صاحبان اماکن اقامتی مجاز و قانونی در دستور کار قرار گرفته است.
در این اطلاعیه با تأکید بر اهمیت بررسی صلاحیت متقاضیان اجاره مسکن به مسافران و گردشگران، این اقدام را موجب رضایت مندی میهمانان و همچنین جلوگیری از آسیب ها و مسائل اجتماعی اعلام شده است.
نظارت بر نرخ اجاره منازل مسکونی، علامت دار شدن اینگونه منازل و فعالیت تحت جامعه هتلداران و نهایتاً در صورت عملکرد مثبت فعالان اینگونه اماکن، صدور مجوز برای ایام دیگر سال هم از دیگر امتیازات ساماندهی اماکن اقامتی اعلام شده است.
در این اطلاعیه به صراحت اعلام شده با افرادی که بدون دریافت مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اقدام به اجاره منازل شخصی یا اجاره ای بکنند براساس قانون با جدیت برخورد خواهد شد.
بنا بر این گزارش، متقاضیان دریافت مجوز اجاره اماکن اقامتی در قشم تا 17 اسفند ماه فرصت دارند با در دست داشتن مدارک شخصی و اسناد محل اقامتی خود به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم واقع در باغ موزه گیاه‌شناسی مراجعه کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید