نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: هیچ چیز به اندازه خدمت صادقانه به مردم بخصوص مردم مناطق محروم، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان نیست.

خبرگزاری فارس: هیچ چیز به اندازه خدمت به مردم خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان نیست

 ، حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر امشب در حاشیه مراسم عزاداری ایام فاطمیه در شهرستان رودان اظهار کرد: نهضت امام خمینی(ره) در سال 1342 آغاز شد و در طول 15 سال قیام امام(ره) شاهد ایثار، ایمان و مجاهدت چهره‌های مختلفی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بودیم که باید یاد یکایک آنها و یاد همه شهدای انقلاب را در روزهای پیروزی زنده و جاوید نگاه داریم.

وی با بیان این که انقلاب بدون مجاهدت و هوشیاری آحاد ملت ایران به پیروزی نمی‌رسید، افزود: شرایط آرام امروز کشور را در اوضاع بحرانی منطقه مدیون امام(ره) هستیم که مسیر ملت ایران را از مسیر به انحراف‌رفته برخی ملت‌های منطقه تغییر داد و با غلبه بر نظام شاهنشاهی، نعمت انقلاب اسلامی را برای همه ملت ایران به ارمغان آورد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران به تاریخ و هویت خود می‌بالد و به وجود با برکت ائمه اطهار افتخار می‌کند و در این روزها ما عزادار دختر نبی مکرم اسلام هستیم که مظهر عفاف، پاکدامنی و ایمان برای همه زنان مسلمان است و ما این راه را آگاهانه و بر مبنای منطق و اندیشه اصیل خود انتخاب کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام ذوالقدر خاطرنشان کرد: بهترین نسخه برای نجات بشر و سعادت بشر، اسلام و آموزه‌های قرآنی است و هیچ چیز به اندازه خدمت به مردم بخصوص خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان نخواهد بود.

وی تأکید کرد: همه شهدایی که امروز در جمع ما نیستند به ما یک نقطه مشترک را در وصایای خودشان نشان می‌دهند و آن تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و گرد آمدن بر مدار رهبری و ارزش‌های انقلابی است و ما وظیفه داریم که از این راه صیانت و پاسداری کنیم.

نماینده مدم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مسؤولی در کشور از وصایای امام(ره) مستثنی نیست و همه ما باید برای رفع مشکلات مردم و برای افزودن بر توفیقات نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید