مدیران ناتوان لطفا”استعفا دهند

سی روستای میناب در کانون فروچاله هستند و هر لحظه شاید خانه های مردم بر سرشان آوار شود/مسئولان چنانچه ناتوان در کمک به این مردم هستند زودتر استعفا دهند

 

 

♦️عضو هیئت مؤسس NGO نگاهبانان جلگه میناب در گفتگو با خبرنگارمیراث جرون درمیناب

✅سی روستای میناب در کانون فروچاله هستند و هر لحظه شاید خانه های مردم بر سرشان آوار شود/مسئولان چنانچه ناتوان در کمک به این مردم هستند زودتر استعفا دهند

?مسلم معلی عضو هیئت مؤسس NGO نگاهبانان جلگه میناب در گفتگو با خبرنگاراین نشریه در شهرستان میناب گفته است:

?ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان باید از ستاد های مشابه در دیگر استان ها کمی یاد گرفته و به مسئولیت های خود در هرمزگان به درستی عمل کند.

?سالیان زیاد است که با کمی سرمازدگی، کولاک و یا بارندگی شاهد پرداخت خسارت به باغداران و کشاورزان دیگر استان ها هستیم اما این رویه در خصوص کشاورزان هرمزگانی به خصوص در شهرستان میناب مغفول مانده است.

?متاسفانه هر ساله هزاران میلیارد خسارت بر اثر آتش باد (لوار) به درختان انبه میناب و مرکبات استان وارد میشود اما دریغ از اعطا این گونه کمک ها به کشاورزان مظلوم هرمزگانی.

?سالهاست بارندگی و تگرگ در زمان گلدهی مرکبات و یا در زمان ثمر دهی سیفی جات دسترنج کشاورزان مینابی و هرمزگانی را تباه کرده است، پس چه زمانی ستاد مدیریت بحران استانداری هرمزگان می خواهد به مانند دیگر استان ها به داد کشاورزان مظلوم هرمزگانی برسد.

?سالهاست سی روستای میناب در کانون بحران فروچاله و بلعیده شدن در زیر زمین هستند، منازل مردم، مدارس و جاده های این مناطق همه ترک برداشته اند و هر لحظه شاید بر سر انسان های بیگناه آوار شوند، اما باز هم از اقدامات ستاد مدیریت بحران هیچ خبری نیست.

?ده ها هزار انسان که تفاوت آنها با ساکنان دیگر مناطق کشور فقط در آفتاب سوختگی است، مورد بی مهری مسئولین واقع شده اند، لطفا چنانچه ناتوان در کمک به این مردم هستید، زودتر استعفا داده بلکه توفیقی دیگر حاصل شود

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید