41پروژه آموزشی و پرورشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ، مهندس ماشاءالله قاسمی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در سایه توکل بخدا ، رهبری حضرت امام (ره) و اتحاد مثال زدنی ملت شریف ایران رقم خورد . و بزرگ‏ترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست. مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان افزود : بنیان گذار این انقلاب با قیام خود، غرور ملت‏های مستضعفی را که سالیانی مدید مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان باز گرداند.و عملا کشورهای مظلوم جهان را بیدار کرد تا در مقابل استعمار و استثمار ایستادگی کنند . مهندس قاسمی درخصوص پروژه های قابل بهره برداری این اداره کل در دهه فجر افزود : همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 41پروژه آموزشی و پرورشی در قالب 96کلاس درس با زیربنای 17770متر مربع و با اعتباری بالغ بر 196میلیارد ریال در استان هرمزگان بهره برداری می شود . با افتتاح این پروژه ها بیش از 2500دانش آموز استان از فضای استاندارد و ایمن بهره مند می شوند .
تحویل بیش از 500کلاس درس درسال 1395
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ضمن اشاره به مجموع پروژه های آموزشی در سال 1395خاطر نشان کرد : تا پایان سال 1395بیش از 118پروژه در قالب 534کلاس درس ، با زیر بنای 72042متر مربع و اعتباری بالغ بر 716میلیارد ریال آماده و به دانش آموزان سراسر استان تقدیم شده و می شود .مهندس قاسمی افزود : علیرغم همه محدودیتها این مهم در سایه توجه ویژه دولت به استاندارد سازی فضاهای آموزشی ،همراهی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز ، بانکها و مؤسسات اقتصادی و سایر نهادها محقق شده است و امیدواریم همچنان با حمایت دولت ، خیرین و بنگاههای اقتصادی و خیریه جهاد مدرسه سازی تا رفع کامل کمبودها و جمع آوری مدارس تخریبی تداوم یابد .
378پروژه آموزشی در دولت تدبیر و امید در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است
مهندس ماشاءالله قاسمی با اشاره به توجه دولت به توسعه عدالت آموزشی افزود : دولت هم به توسعه آموزش و پرورش در همه مناطق به ویژه مناطق محروم و هم به برقرار ی عدالت آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی استاندارد و ایمن توجه خاص دارد . همراه با دولت خیرین مدرسه ساز هم با همت والا در این راستا گام بر می دارند . تا دانش آموزان عزیز بتوانند در شرایط مطلوب به ادامه تحصیل بپردازند . مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم 378پروژه در قالب 1542کلاس درس با زیر بنای 211480متر مربع و با اعتباری بالغ بر 225میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسید.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید