معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارهرمزگان گفت: برابر ماده 4 بودجه سال 95، به دستگاه های اجرایی این امکان داده شده که راجع به فعالیت های دینی و فرهنگی ، ارتقای دانش و سلامت و ترویج و توسعه فرهنگ نماز هزینه کنند.

، علی رئوفی چهارشنبه در همایش دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: برابر این ماده قانونی ، دستگاه های دولتی می توانند از محل اعتبارات برای فرهنگ نماز هزینه کنند و در این راستا هیچ منعی هم وجود ندارد.
وی بیان داشت: تبلیغ در فرهنگ نماز بسیار موثر است و بهترین شیوه برای این کار ، عملکرد دستگاه های اجرایی در این زمینه است.
معاون استاندار هرمزگان اظهارکرد: هریک از دبیران دستگاه های دولتی باید برای جذب کارکنان و ارباب رجوع به نماز ، مطالبی را از جمله تاکید بر نماز اول وقت ، نماز جماعت و وجوب نماز به صورت تابلو در دید افراد نصب کنند و از این امر مهم نباید غفلت کنند.
وی از دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی هرمزگان خواست هر سه ماه یکبار عملکرد خود را به صورت مستند به استانداری ارائه دهند تا استانداری این مستندات را به دفتر رئیس جمهوری ارسال کنند.
رئوفی خاطرنشان کرد: نماز نقش تعیین کننده ای در کاهش آسیب های اجتماعی دارد که اصلاح جامعه و جلوگیری از تخلفات ، بزهکاری و مفاسد اجتماعی از کارکردهای نماز و تاثیر آن درجامعه .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید