بندرعباس – ایرنا – شهردار منطقه 3 بندرعباس بدون اشاره به میزان بدهی کل سازمان های بدهکار به این منطقه گفت: دستگاه ها و ارگان هایی که حق و حقوق خود را به شهرداری پرداخت نکرده اند ، بین 10 تا 15 روز مهلت دارند که بدهی خود را پرداخت کرده ، در غیر اینصورت این اقدام ، رسانه ای می شود.

به گزارش ایرنا ، روح الله مرادی زاده یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: سازمانی 48 میلیارد ریال بابت پروانه ساختمانی به این منطقه بدهکار است و عوارض نوسازی یک ارگانی نیز 120 میلیارد ریال است که با وضع مالی بسیار خوبی که دارند و با وجود نامه نگاری های پی در پی که صورت گرفته ، بدهی خود را به شهرداری که حق قانونی آن است ، پرداخت نکرده اند.
وی بیان داشت: بیش از 43 درصد از محدوده منطقه سه شهرداری بندرعباس دارای بافت فرسوده است که راه و شهرسازی نیز طبق قانون بابت هزینه کرد بافت های فرسوده و نوسازی آن که از سوی شهرداری 50 تا 70 درصد نیز تخفیف داده شده ، هیچ هزینه ای پرداخت نکرده و درخواست داریم که در این زمینه همکاری کنند.
شهردار منطقه سه بندرعباس همچنین به اعتبار مصوب سالانه این منطقه اشاره کرد و گفت: امسال 700 میلیارد ریال اعتبار مصوب شهرداری بوده که 374 میلیارد و 950 میلیون یرال هزینه جاری و 320 میلیارد ریال هزینه عمرانی است.
*روزانه 109 تن زباله در سطح شهر بندرعباس جمع آوری می شود
شهردار منطقه سه بندرعباس ادامه داد: روزانه 109 تن زباله از 31 محله تحت پوشش این منطقه جمع آوری می شود.
مرادی زاده افزود: همچنین سه هزار و 384 میلیون و 370 مترمربع رفت و روب از خیابان ها توسط 440 نیروی شرکت خدماتی صورت می گیرد.
وی بیان داشت: در هر ماه 10 میلیارد ریال نیز به شرکت تنظیف پرداخت می شود که در طول یکسال 120 میلیارد ریال پرداخت می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه 221 نیروی انسانی در فضای سبز در این منطقه مشغول به کار هستند ، گفت: هچنین در ماه برای نگهداری فضای سبز شهری 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.
*23 پروژه شهرداری منطقه 3 بندرعباس در دهه فجر به بهره برداری می رسد
شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: در دهه فجر امسال ، 23 پروژه عمرانی با اعتبار 190 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مرادی زاده افزود: سه پارک محله ای با اعتبار پنج میلیارد ریال ، پارک ساحلی جهانگردی با اعتبار 9 میلیارد ریال ، بازگشایی 2 خیابان فروغ 18 و خیابان 18 متری محله شمیلی ها با هزینه 50 میلیارد ریال ، پارک آکواریوم بومی سنتی چهارهزار مترمربعی با هزینه 20 میلیارد ریال ، بهره برداری از فرهنگسرا با 800 مترمربع زیربنا و هزینه 15 میلیارد ریال و 2 زمین ورزشی در محله قدیمی سید کامل ومحله 22 بهمن از مهم ترین پروژه های شهرداری منطقه سه در دهه فجر است.
وی بیان داشت: زیباسازی و بدنه سازی بلوار امام سجاد(ع) (پشت شهر) ، اصلاح هندسی بلوار هرمز و نصب نماد شتر در محدوده شهر بندرعباس از دیگر پروژه های دهه فجر است.
شهرداری منطقه سه بندرعباس دارای چهار ناحیه و خود منطقه سه می باشد که 209 نفر نیرو در آن مشغول به خدمت هستند و همچنین 221 نفر در فضای سبز و 240 نفر نیز در بخش تنظیف شهری فعالیت دارند.
منطقه سه شهرداری بندرعباس 31 محله را تحت پوشش دارد و محدوده خدماتی آن از از میدان قدس روبروی خیابان حافظ تا میدان پدافند و حریم آن از محله خونسرخ تا بوستانو است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید