آموزش پول ساز ترین صنعت دنیا به جوانان سیستانی و بلوچستانی

.

بهرام زهی در توصیف فعالیت خویش بیان داشت: در بحث انیمیشن سازی و تولیدات رسانه ای در قسمت های موشن گرافیک، طراحی های صنعتی و همچنین مسائل سناریو نویسی و …  در حال حاضر فعالیت دارم.

بازی ساز جوان در خصوص فعالیتهای قبل از دانشگاه خویش بیان داشت: در دوران دانش آموزی فعالیت هایی در این زمینه داشتم و با افراد مختلفی در داخل و خارج از کشور در این خصوص ارتباط برقرار کرده بودم. همچنین در بحث انیمیشن و کاراکتر سازی، سناریو نویسی، شخصیت سازی، دیزاین و… در چند مسابقه کشوری و المپیادها فعالیت داشتم.

بهرام زهی در باب حمایت پارک تصریح کرد: زمانی پا به دانشگاه گذاشتم، با پارک علم و فناوری آشنا شدم که متوجه شدم پارک در این زمینه ها امتیازات زیادی را به افراد می دهد و آنها را تحت پوشش قرار می دهد و ایده نوآورانه را جذب و سازمان دهی می کند و در مسیر درستی که باید قرار بگیرد، کمک و هدایت می کند و با صراحت می توانم بگویم پارک تنها پشتیبانی بود که باعث شد من در جایگاه امروزم قرار بگیرم.

وی در تعریف این صنعت عنوان کرد: انیمیشن سازی در واقع مراحل و چارت خاصی دارد که باید طی شود. ولی انیمیشنی که روی آن تمرکز داریم در بحث انیمیشن های دوبعدی است که در واقع صنعت پول سازی است و بحث موشن گرافیک،که در واقع همان تبلیغات اینفوگرافیک هست. تعدادی از مزیت های آن همچنین محیط گرافیکی کاری، برای کاربر مناسب است و همچنین درآمد بالایی دارد که به صورت ثانیه ای قیمت آن محاسبه می شود.

وی در رابطه با فعالیتهای آموزشی خود گفت: درحال فعالیت با دانشگاه های استان هستیم که بتوانیم به صورت یک دست در سطح استان در بحث انیمیشن سازی و بحث ۳DMODLING  فعالیت داشته باشیم.

این دانشجوی جوان در زمینه هدف کانون خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این است که پتانسیل های استان ما بهتر و بیشتر شناسایی شوند، بسیاری از افراد خلاقیت های خاصی در بحث طراحی، سناریو نویسی، فیلم سازی، فیلم برداری، صحنه و… دارند.

در زمینه فعالیتهایی که انجام می دهیم هدف جذب افراد و سازمان دهی آنهاست تا این قابلیت رو داشته باشیم که نشان دهیم پتانسیل های ما با پایتخت نشینان تفاوتی ندارد.

همچنین علاقمندان به این زمینه را دور هم گردآوردیم تا بتوانند در راه علاقه شان قدم بردارند و با افراد در این زمینه آشنا شوند و کار مشترکی انجام دهند تا با این شیوه توانمندی افراد را پرورش دهیم و سطح کارشان نیز  بالا رود تا افراد برجسته و صاحب سخنی در سمینارها و نشست های مهم این امر داشته باشیم.

وی در خصوص برنامه هایی که در دست اجرا دارند، گفت: یکی از برنامه ها در خصوص قومیت های ایرانی است تا افراد و نژادها را در قالب یک پروژه ارائه دهیم، تا بتوانیم اصالت ایرانی رو مطرح و بشناسانیم.

وی در خصوص خلاقیت بیان داشت: خلاقیت در هر چیزی می تواند باشه صحبت کردن، نشستن، راه رفتن و…. هر ایده ای که دارید از گفتن آن خجالت نکشید. در واقع بسیاری از ایده های بزرگی که در حال حاضر عملی شده اند، در ابتدا ساده و بی معنی بودند، اولین ایده شما شاید زیاد قابل پسند نباشد، اما سعی کنید افکارتان را نمایان و پرورش دهید. ایده، فکر و حتی خودتان را پنهان نکنید.

بهرام زهی به عنوان حرف آخر افزود: باور کنیم که با کوچکترین جرقه ای در زندگی، بزرگترین کارها را می توانیم، انجام دهیم. از کسانی که در زمینه صوت، صدا، تصویر،گرافیک و .. دعوت می کنم اگر ایده و توانایی ندارند، ولی علاقمند هستند، به کانون ما (پارک علم و فناوری) بیایند تا بتوانند از استعدادهای خودشان استفاده کنند.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید