فرمانده حوزه مقاومت شهید منظری سپاه بندرعباس:

یکی از اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است

خبرگزاری فارس: یکی از اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است

فرمانده حوزه مقاومت شهید منظری سپاه بندرعباس گفت: مهم‌ترین اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس، بالابردن توان رزمی بسیجیان در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان نظام است.

امیرارسلان شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با حضور تمامی گردان‌های الی بیت‌المقدس استان هرمزگان در منطقه رزمایشی قلعه‌قاضی بندرعباس در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش توسط بسیجیان هرمزگان افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس، بالابردن توان رزمی بسیجیان در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان نظام است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید منظری سپاه بندرعباس با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این رزمایش بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی ازجمله آشنایی با انواع سلاح و تجهیزت نظامی، بحث‌های عقیدتی و بصیرتی، مقابله با دشمن فرضی و صبحگاه مشترک بسیجیان ازجمله برنامه‌های رزمایش امسال الی بیت‌المقدس است.

وی تصریح کرد: گردان‌های بیت‌المقدس علاوه بر دفاع موزائیکی، وظایفی سه‌گانه شامل؛ امدادی، رزمی، دفاعی را برعهده دارند که متناسب با تهدیدات دشمن وارد عمل خواهند شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید منظری سپاه بندرعباس گفت: در این برهه از زمان که دشمنان نظام و کشور از هرگونه حرکتی علیه این ملت مایوس مانده‌اند دست به اقداماتی ناجوانمردانه‌ای چون تحریم می‌زنند که نشان از عدم اعتماد به آنهاست.

شهبازی با اشاره به تمدید تحریم 10 ساله جمهوری اسلامی ایران از سوی سنای آمریکا عنوان کرد: علاوه بر پیروزی‌های متعدد فرزندان این ملت و انقلاب در منطقه که دشمنان نظام را به خشم آورده است، عجز و ناتوانی خود را با تصویب قانون داماتو ابراز کردند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بسیجیان ولایت‌مدار حوزه مقاومت شهید منظری در تمامی شرایط آماده دفاع از کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند و با جان و دل به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظه‌العالی) لبیک خواهند گفت.

به گزارش فارس، امیرارسلان شهبازی فرمانده حوزه مقاومت شهید منظری سپاه بندرعباس هفته گذشته در جشنواره کشوری مالک اشتر به‌عنوان موفق‌ترین رده سازمان بسیج مستضعفین کشور انتخاب شد و از سوی مسؤولان ارشد سپاه کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

جشنواره کشوری مالک اشتر در هفته بسیج در محل سالن همایش‌های سازمان بسیج مستضعفین کشور در تهران برگزار شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید