معاون پرورشی قشم:

daliri

معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم گفت: مسابقات والیبال مدرسه قهرمان با حضور 84 دانش آموز دختر متوسطه دوره اول در قالب هفت مدرسه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش قشم، اسلام دلیری با بیان این خبر افزود: در راستای بخشنامه ارسالی از معاونت  تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش مبنی بر اعزام تیم های ورزشی مدارس قهرمان به مسابقات استانی و کشوری، مسابقات والیبال دبیرستان های دخترانه دوره اول این شهرستان از امروز 15 آبان به مدت سه روز آغاز شده است.

وی افزود: در این مسابقات 84 دانش آموز دختر در قالب 7 تیم حضور دارند که سه تیم برتر مورد تقدیر قرار می گیرند و تیم قهرمان راهی مسابقات استانی خواهد شد.

دلیری تصریح کرد: این مسابقات به صورت دو حذفی از روش بگنال وایلد برگزار می شود و اختتامیه آن در روز دوشنبه 17با شناخت تیم های برتر خاتمه می یابد.

این مسئول به حضور سه تیم از مدارس روستایی در این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: دو تیم الف و ب فاطمه الزهرای شهر درگهان، فاطمه بنت اسد رمچاه، نمونه دولتی حضرت خدیجه، فرهنگ، بنت الهدی و مکتب الزهرا از جمله هفت آموزشگاه حاظر در این مسابقات هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم اضافه کرد: مسابقات رشته های دیگر از جمله فوتسال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و رشته های دیگر در حال برنامه ریزی است که سعی می شود مدارس برتر این مسابقات تا قبل از برگزاری امتحانات نوبت اول معرفی بشوند.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید