مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس :


کانون های تربیتی خاستگاه اندیشه های نو و خلاقیت های دانش آموزی است.
جلسه کمیته برنامه ریزی کانون فرهنگی تربیتی شهید دانشمند این مدیریت با حصضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس ؛دومین جلسه شورای برنامه ریزی کانون فرهنگی وتربیتی شهید حسن دانشمند  در محل دفتر مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس تشکیل جلسه شد.

سید هادی حسینی , با اشاره به نقش کانون های تربیتی درپرورش استعداد های نهفته دانش آموزان تصریح کرد؛کانون های تربیتی خاستگاه اندیشه های نو و خلاقیت های دانش آموزی است.
حسینی افزود:خلاقیت و پژوهش محوری وجه تمایز نظام های پویای آموزشی با سایر الگوههای رایج آموزشی دردنیاست که می توان با بومی سازی این الگوههای موفق و گنجاندن فعالیت های پژوهش محور در برنامه ریزی تحصیلی مدارس به رشد چشمگیرعلمی درکشور دست یافت.
وی تقویت بینش و ایجاد نشاط وسرگرمی در دانش آموزان را دیگر رسالت کانون های تربیتی دانست وخاطرنشان کرد: فضای مجازی و رسانه های دیجیتال که در دهه اخیر رشد همه جانبه یافته به سان شمشیر دولبه هم فرصت هایی برای آموزش و ارتقای علمی جوامع بوجود آورده و هم متاسفانه جدایی نسل ها را در پی داشته است. از اینرو تقویت بینش دینی و اجتماعی دانش آموزان از طریق برنامه های جذاب و با نشاط تنها راه مصون سازی نسل آینده کشور در مقابل این هجمه های فرهنگی است.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس درپایان با تقدیرازفعالیت یکساله کانون گفت:با توجه به پراکندگی گسترده مدارس ناحیه به جهت جغرافیایی و در راستای تحقق عدالت آموزشی شایسته است فعالیت های هنری و فرهنگی کانون در دهستان ها و مدارس کمتر برخوردار ناحیه توسعه یابد که تشکیل پایگاه های اقماری با بهره گیری از توانمندی های محلی راه مناسبی برای پیشبرد این هدف مهم است.
گفتنی است در این جلسه محمد ترکی زاده مدیر کانون فرهنگی وتربیتی شهید دانشمند به تشریح گزارش فعالیت های تابستانه کانون پرداخت و در ادامه برنامه پیشنهادی ترم پاییز کانون نیز به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید