استاندار هرمزگان:

خبرگزاری فارس: اقتصاد مقاومتی با مشارکت تمامی دستگاه‌ها محقق می‌شود

استاندار هرمزگان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، رتبه این استان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را خوب برشمرد و بیان داشت: هرمزگان در سرشماری اینترنتی در رتبه سوم کشور قرار دارد که باید این رتبه را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.

وی همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات کارگروه‌های زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان شد و افزود: محتوای جلسات این شورا باید توسط کارگروه‌ها تهیه شود و نیاز است کارگروه‌های تخصصی نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان، تصریح کرد: در این سفر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تشکیل می‌شود و باید در این نشست عملکرد و کارنامه هرمزگان در زمینه اقتصاد مقاومتی را براساس برنامه‌های تعیین شده و تعریف کار صورت گرفته، به معاون اول رئیس جمهور ارائه دهیم.

جادری بهره‌وری و صرفه‌جویی را رکن اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر استان و تبدیل آن به فرصت‌های شغلی و درآمدزایی است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید