فرماندار بندر لنگه گفت: تنها راه رونق اقتصادی به واسطه تولید است و تنها قشری که می‌تواند در این زمینه موثر باشد اصناف هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، اسماعیل پاسلار در همایش پلیس، امنیت و اصناف در جمع نمایندگان اصناف و بازاریان در اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: مردمی شدن اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و عامل ظهور و بروز مردمی شدن اقتصاد اصناف است.

وی افزود: کشور ما امروزه در یک گردنه پر پیچ و خم را پشت سر گذاشته است و رو به پیشرفت است و امروزه کشور ما اقتصادش وابسته نفت است و در اثر تفاوت قیمت نفت این اقتصاد بالا و پایین می‌شود.

فرماندار بندرلنگه اضافه کرد: با تدابیری که دولت اندیشیده است تورم را کنترل کرده و حال بازار پر تنش نیست و قیمت‌ها افسار گسیخته بالا نمی‌رود و ثبات نسبی در بازار وجود دارد.

پاسلار تصریح کرد: با تدابیر دولت رونق اقتصادی در بازار به وجود می‌آید و تنها راه رونق اقتصادی به واسطه تولید است و تنها قشری که می‌توانند در این زمینه موثر باشند اصناف هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید برای اقتصاد خود برنامه ریزی کرد و در بحث فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ورود پیدا کرد و مشاغل جدید ایجاد کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان بندرلنگه با تاکید بر اینکه بازاریان قوانین مبادلات مرزی را بشناسند، گفت: اصناف در شهرهای بندری ظرفیت‌های قانونی را بشناسند و بدون دغدغه از فرصت مبادلات مرزی استفاده کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید