به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در بخش پایانی افتتاحیه چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در بندرعباس از هشت چهره شاخص هرمزگان در اشاعه فرهنگ ناب عاشورایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار و رئیس بسیج سازمان صدا و سیما و دبیر اجلاس چهاردهم تجلیل شد.

از آیت الله نعیم آبادی به عنوان خطیب جمعه بندرعباس، حاج عبدالرحیم خطیبی زاده امام‌جمعه اهل سنت قشم به عنوان دو واعظ حسینی در استان هرمزگان تجلیل شد.

همچنین از خانواده شهید یوسف دقت که از مداحان اهل بیت در شهر بندرعباس بوده و نیز احمدعلی عباس زاده مداح اهل بیت و پدر شهید، تجلیل به عمل آمد.

غلامحسین قضایی شاعر آئینی از شهرستان میناب، علی رضایی هنرمند آئینی در هرمزگان، علی ماهی‌گیر از شاعران آئینی اهل سنت و احمد حبیبی از پژوهشگران مذهبی شهرستان بستک نیز در چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه چهاردهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور بیش از حدود یک هزار مداحان و پیرغلامان حسینی از استان‌های سراسر کشور و از 19 کشور دنیا در تالار آوینی شهر بندرعباس برگزار شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید