آفتاب جنوب:خنجر انقلاب اسلام ناب به رگ نهر(اسرائیل) شتر فتنه گرعالم آمریکا رسیده، برخی با بی بصیرتی تلخی به یادآوردن برگشت مالک از چند قدمی خیمه گاه فتنه آن زمان را بیاد جهان اسلام نیاورند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رفتارنیوز، مرتضی پیروی منش، فعال رسانه هرمزگان دریادداشت تحلیلی سیاسی خود گفت: به خطر انداخته شدن رگ حیاتی شتر فتنه توسط حزب الله، حماس وذپیروزی ها در سوریه، عراق و یمن به دنیا و خصوصا آمریکا ثابت کرده که بزودی فرو می ریزد و اگر این روزها بیشتر شاهدیم تمام خودش را در سوریه هزینه می کند بخاطر رسیدن نوک خنجر به نزدیکترین رگ حیاتیش یعنی اسرائیل غاصب است.

ما راه آمدن امان زمان (عج) را امنیت می بخشیم و همانگونه که امسال بخاطر نبود امنیت در حج مردم ما این فریضه را از دست دادن معتقدیم باید مسیر و محل آمدن منجی عالم بشریت امنیت داشته باشد پس با وحدت جهان اسلام شاه رگ حیاتی شتر فتنه را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد.

برجام ما را متوقف کرد بخاطر اینکه شتر فتنه می خواست خنجر ما از زیر گلوی اسرائیل فاصله داشته باشد، در قضیه برجام ما باید به مردم نسبت به بد عهدی آمریکائیها اطلاعات بدهیم برخی ساده لوح هانه معتقدند بازی برد برد است اما چه بردی؟ چه می دهیم و چه می گیریم؟ عبرت ترکیه بس نیست به تمام بدعهدی آمریکائیها که دیگر رها کنیم این شتر تمام فتنه های عالم را؟

باید بدانیم آمریکائیها به دنبال چه هستند آیا چیزی که می دهیم ارزش چیزی که می گیریم دارد؟ قطعا ولایت و اطاعت پذیری از آن، شورای نگهبان و تاثیر گذار بودن آن و امثالهم برای ما مهمتر است تا … .

مردم بایستی در باور فرهنگی نسبت به بدعهدی آمریکائیها برسند باید آگاهی یابند از این سناریو ها وبرایشان روشن شود وقتی سازمانی یا هر تفکری بدنبال رسیدن به هدفی است قطعا از خود سئوال می کند چه می خواهد؟ از کدام راه می خواهد برود؟ و با چه ابزاری می خواهد به هدفش برسد؟ درقضیه برجام هدف آمریکائیها خلع سلاح ما بوده و می باشد.

شتر فتنه ها می خواهد برجام ۲و ۳ را نیز با هدف حذف ولایت فقیه و شورای نگهبان کلید بزند، تروریسم و حقوق بشر را بر ما تحمیل نماید که ما تن به آن خواسته ها بدهیم چرا اکنون که ما بواسطه ظرفیت های خدادادی چون حزب الله، حماس، یمن، سوریه و… که امروز شده اند نوک خنجر تیز اسلام ناب و به نزدیکترین نقطه از رگ حیاتی کفر رسیدیم بایستی تن به این خفت ها بدهیم.

با خنجر حزب الله و… رگ نهر(اسرائیل) شتر فتنه را بزنیم آمریکا شل می شوند آمریکائیها با همه ابزارها از جمله دیپلماسی و… خنجر تکفیری ها آمده اند خنجر زیر رگ اسرائیل را بردارند، چرا برخی واقعیت ها را نمی بینند از جبهه اسلام ناب ؟ وقتی رگ نهر شریانی شتر فتنه زده شود شتر فتنه نابود می گردد.

ما در اوج آمادگی هستیم و دشمن در اوج مرحله دست و پا زدن، ما در قضیه جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی شاهد بودیم تازه روزهای آخر جنگ حزب الله برعکس اسرائیل آماده تر پرانگیزه تر شده بود و قدرت این را با موشک ها پیدا کرده بود اسرائیل را نابود کند اما به قدرت های بزرگ نمی باید بی مهابا حمله کرد اول نوچه ها بایستی از توانایی می افتادند وگر نه همچنان بایستی حزب الله در جنگ با نوچه و وادادگان می جنگید.

ما پس از آن دیدیم که یکی پس از دیگری وا دادگان آنها همچون ارتش مصر، لیبی، الجزایر، پاکستان و.. به چه اوضاعی رسیدن که در حال حاضر با تمام تلاش و درخواست های عربستان جهت کمک به وی در حمله به یمن هیچ کدام از آن کشورها توان یاری رسان بودن، شیوخ واداده شتر فتنه را نداشتند، جبهه انقلاب به نزدیکی رگ حیاتی فتنه رسیده و می‌خواهد امنیت محل آمدن امام زمان (عج) را از حیث حضور ناپاکان عالم پاک کند ان شاءا.. .

تدبیر درستی که امثال حزب الله در این چند ساله انجام داده اند، اطاعت پذیری از ولایت فقیه جهان اسلام حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) می‌باشد که تمام هیمنه و سناریو‌های دشمن را خنثی کرد.

بیش از صد هزار نفر تکفیری آماده کرده بودند که به ایران حمله کنند ما در سوریه با حضور مستشاری و… بهره مندی از ظرفیت ها مردمی که امثال حسین همدانی ها فراهم کردند و آنان را آموزش دادند خنجر را زیر نهر شتر آمریکا بردیم و آنان را مجبور به عقب نشینی کردیم و گرنه الان بایستی مستقیما با آنان در مبارزه و تاخت می بودیم، سوال اینجاست چرا برخی تا این حد خود را به کم فهمی زده اند؟

قصر شیرین، کرمانشاه و… محلی بود که ما بایستی میدانی می‌جنگیدیم اما الان جبهه را بردیم در سوریه و… برای همین است که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) در جمع خانواده های مدافع حرم می فرمایند: اگر شهدای شما نبودند امروز ما در کرمانشاه و همدان باید می جنگیدیم.

چرا امروز خود آمریکا آمده در میدان و با بمباران در سوریه خودش را هزینه می کند؟ خنجر کرده زیر گلویش، انقلاب دارد او را از رسیدن به هدف های باطلبش باز می دارد کاری برای خود نکند دوری نیست آنزمانی که از پا در بیاید.

نقش سوریه برای ما بسیار مهم است:

چرا آمریکائیها خواهان بیرون رفتن ما از سوریه بودند و هستند؟ امام راحل و عظیم الشان ما تمام فعالیت هایش برای این بود که زمینه سازی برای آوردن امام زمان(عج) داشته باشد و در این راه بسیار سختی ها که نکشید و ندید اما کمی از هدف آرمانی خود پا پس نکشید.

فلش عملیات ها پیش آمریکاست برخی از این شیوخ فریب خورده عین گوساله سامری می مانند که حال تکان خوردن هم ندارند شتر فتنه این آدم ها آمریکاست، رگ نهر دارد و آن اسرائیل است رگ نهر را بزنیم آمریکا شل می شود.

اسرائیل در حال فروپاشی است بیفته آمریکا فرو رفته است، آمریکا با برجام آمده مالک را برگرداند در جنگ صفین یک قدمی چادر شتر فتنه ها بود بی بصیرت ها نگذاشتند اگر آنگونه نمی شد سرنوشت جور دیگری رقم می خورد.

یمن هدیه ای است که خدا به ما داده است:

نقش یمن برای ما مهم است چرا برخی نمی گذارند جا پای خوبی در یمن داشته باشیم ؟ قطعا قضیه حمله جنگنده های عربستان به هواپیمای ایران را بیاد دارید از جمله همین مانع شدن هاست.

یمن هدیه ای است که خدا به ما داده است چون معبری برای فتح خانه خدا در خدمت امام زمان (عج) قرار می گیرد در یمن کمترین خرج را و کم توقع ترین رزمندگان جان برکف را داریم که فقط ابزاری می خواهند تا نیروی هوایی عربستان را نابود نمایند.

یمن موشک می خواهد اگر موشک در اختیارش باشد هر چند مدتی با دستان پر توان خود با چکش بدنه های موشک های دست سازش را درست می کند مطمنا موفقیت های بیشتری داشت.

این ظرفیت خدادادی می تواند تا عمق ۳۵۰ کیلومتری از طریق شیار کوه های صعب العلاج عربستان نفوذ به خاک عربستان نماید در حالی که شیوخ نتوانند هیچ اقدامی علیه آنان انجام بدهند بستر به نفع اینطرف است نه وادادگان شتر فتنه.

در یمن اگر جا پای مطمئنی پیدا شده بود، روند جور دیگری و موازنه تاکنون عوض شده بود مذاکره و تفکر غالب آن در برخی مسئولین آمریکا توانست ما را با درگیر برجام کردن از اقدامات اساسی تر بیندازد.

اما آنچه جای احسنت دارد روحیه توجه به ظرفیت ها و خود کفا شدن رزمندگان یمنی بود که اگر راه جا پا برای ما ها درست نشد خود جهت یادگیری تلاش کردند و امروز خود موشک هایی می سازند که دارای برد خوب و هدف گیری بسیار بالایی نیز دارند.

امروز دارد مناطق نفتی عربستان به خطر می افتند کار اسرائیل تمام است غلامان جیره خورش یکی پس از دیگری از پا فتادند و اینجاست که شتر فتنه خود را هزینه می کند چون تیزی نوک خنجر را حس می کند.

امام خامنه ای(حفظه الله) خطاب به رزمندگان یمنی می فرمایند: رهبرحکیم و شجاع رزمندگان یمن … و ابراز خرسندی از ایستادگی و مقاومت آنان دارند.

چه شده که برخی با توجه به اینکه جریانی عجیب در کاندیدا های فعلی آمریکا که نشات گرفته از نداشتن یار و ناتوانی را نمی بینند؟ وقتی ترامپ را می بینید دقیقا یاد جهنم می افتید و آن کلینتونی که در روز روشن در وضعیتی عادی غش می کند و.. دار و ندارشان همین ها هستند، هر کدام را که بخواهند بیارند مهم نیست اما چرا برخی از ما هنوز به آمریکا خوشبین هستیم؟

سوال سوم رئیس جمهور چه کار می کنند؟

برنامه و کلید تنفس اقتصادی ایجاد نکرد:

بنا بود ۲۰۰میلیارد از دارایهای کشور ما داده شود که باز بد عهدی و قول آنها در باتلاق افتاد، رئیس جمهور بودن در نظام اسلامی سخت است چرا که باید با تشخیص اسلام حرکت کند نه به تشخیص خود.

درنظام جمهوری اسلامی قرار است رئیس جمهور در خط اسلام حرکت بکند، در خط اسلام حرکت کردن سخت است . پس از اعتماد به دولت کفر در مسئله اقتصادی جهت ایجاد تنفس پس از آن تحریم های ظالمانه که در سال ۹۲ به اوج خود رسیده بود و برنامه کلید را مردم جهت رفع آن بحران ها پذیرفتند ما که نه دنیا می گوید برنامه و کلید تنفس اقتصادی ایجاد نکرد.

مردم ما آمده اند پای کار، اصلا سرمایه ما مردم هستند آمریکائیها به دنبال خلع سلاح ما بودند، شرایط به نحوی بود که برنامه کلید جواب داد حالا کلید رئیس جمهور چه بوده و چه قول هایی داده شده ذره ای ما را نسبت به پاکی رئیس جمهور مان بدبین نمی کند لیکن واقعا به بدعهدی آمریکا خوش بین نیستیم. بدعهدی های آمریکا روشن است.

در سال ۹۲ فضا و فضای تحریمی و مشکلات به حدی بالا بود که دلار ۸۰۰به دلار ۳۰۰۰رسید و تحریم ها ۱۰۰درصد و بازار و همه این عرصه در وضعیتی بد قرار گرفته بودند، کلید دکتر روحانی مردم را به سمتی که گمان می کردند چاره ساز باشد برد.

بنا بود ۲۰۰میلیارد از دارایهای کشور ما داده شود که باز بد عهدی و قول آنها در باتلاق افتاد این تازه یکی از دلایل بدعهدی و به فرجام نرسیدن برنامه و کلید دکتر روحانی بود که امروز خوشبختانه دولت متوجه شده است و به سمت اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تازه فکرهایی را شروع کرده است ماهی را هر موقع از آب بگیرند تازه است باید به این برگشت پس از روشن شدن بی اعتمادی به آمریکا خداقوت گفت.

سیستم آموزش غربی را بسیاری می پسنندند چون خروجی خوبی دارد ما هم می گوئیم درست است کتاب های آموزش کافر معاند نیرویی تربیت می کند که از اهداف او حمایت بکند، اما ما تنها راه را آنچیزی می دانیم که اسلام و کتاب قرآنمان بیان داشته است راه علاج مشکل دنیا نگاه قرآنی است.

سوال چرا در ترکیه کودتا شد؟

مزد تمام خوش خدمتی هایش به آمریکای بدعهد را ترکیه با کوتای تمام آمریکایی طراحی شده داد، داستان ترکیه عبرت بزرگی می تواند باشد ترکیه تمام قول و وعیدهایی که به اردوغان داده بودند و تشکیل دولت عثمانی بزرگ یکی از آنها بود و… را چگونه زیر پا گذاشت و ترکیه را به خاک و خون کشاند؟

ترکیه اگر با آنان همکاری می کرد و تمام خواسته های آنان را پذیرفته بود و تمام وجودش را دراختیار شتر فتنه گذاشت و تکفیری ها را از طریق ترکیه ارتزاق می کردند با فروش نفت ها غارت شده مناطق اشغال شده توسط داعش چه بر سرش آوردند وقتی دیدن کمی دارد برای بقای خود تلاش می کند و از روسیه عذرخواهی کرد؟ این نتیجه خوش خدمتی به شتر فتنه .

سوال فیش های نجومی را چه کسانی افشاء کردند؟

راه مبارزه با تفکر یاری رسان به امام زمان (عج)، ترویج فرهنگ اشرافی گری است.

خدایا امروز فتنه گرعالم نظام سرمایه داری مانع می شوند با این همه ابزار ها ازجمله ماهواره و ترویج فرهنگ اشرافی گری که طغیان کرده، دیگر وقت ظهور را برسان.

ماحصل فرهنگ اشرافی گری که از سالهای ۷۰ شروع شد و آمریکا از طریق ماهواره ها آنرا وارد سبک زندگی ما کرد یکی از آنان وجود فیش های نجومی است که بعضا هم قانونی است.

ترویج این فرهنگ راه حلی است برای ممانعت از زمینه سازی برای ظهور چون در تفکر و گفتمان امام خمینی (ره) تمام تلاش ها برای آوردن امام عصر(عج) است.

وقتی ما شاهد در آمدهای وزرایی که باید تقدیم مراجع قانونی قبل و بعد از صدارت بنمایند فلان وزیر ۴۵۰ میلیارد تومان و بیش از ۲ میلیارد درآمد، فلان وزیر۱۰۰۰میلیارد و فلان ۱۲۰۰میلیارد یعنی که دارد تفکر گفتمانی امام روح الله را عوض می کنند و پذیرش تفکر اشرافی گری، لازم است با خدا معامله کرد.

برخی معتقدند دشمن دارای اطلاعات کاملی است و البته حق هم دارند ما در این زمینه شبکه سازی هنوز به پای آنان نرسیده ایم اما اطلاعات آنان از پائین به بالاست، اطلاعات ما از معبر ولایت فقیه از بالا به پائین است که کاملترین اطلاعات نیز می باشد و دنیا مات و مبهوت این اشرافیت اطلاعاتی ولایت فقیه و رهبر جهان اسلام امام خامنه ای(حفظه الله) شده است.

انتهای پیام/ ح

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید